Weboldal, Webshop, Marketing
Ne csak felrakj valamit, mert kedd van és ciki, ha munkanap nem frissül az oldalad. A sikeres poszt pontosan tudja, hogy mit akar elérni, legyen az forgalomterelés, vitaindítás, videomegtekintés, szavazás vagy megosztással és kommenttel elérhető közösségépítés. Ha tudod, hogy mire helyezed a hangsúlyt, akkor tudod, hova kell kifuttatni a posztodat (mi lesz a CTA).
Ez lehet megosztás, feliratkozás, kattintás, komment. Használj linket és vagy képet. A Facebook jelentése szerint a linkkel ellátott posztok felülmúlják a képes posztok sikerét. Igazán ügyes pedig akkor leszel, ha bit.lyvel egyszerűsített linket használsz.
Sok szakértő azt mondja, hogy a tökéletes poszt rövid, de én inkább az mondanám, hogy lényegre törő. Nem csapong, egyetlen világos célja van és arra fókuszál. Olyan, akár egy mini landing. Való igaz, nem célszerű állandóan sok száz vagy akár ezer szavas posztokkal bombázni a követőidet, de ez nem jelenti azt, hogy csak rövid tartalmakkal érhetsz el sikereket.
Vagyis nem minden esetben az a célja, hogy eladjon, a közösségépítés és a követői bázis aktivizálása ugyanis legalább ilyen hangsúlyos. Oké, a Facebookon most már kiválóan lehet értékesíteni, de az még mindig egy közösségi oldal. Szakértők a 30–70 százalékos arányt tartják egészségnek, ahol az értéket adó tartalmak kerülnek túlsúlyba.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi