Chatbot

Álmodd meg a várat, majd építsd fel a LEGO-kockákból.

Most megmutatjuk hogy vállalkozóként hogyan legyél a technológia ura.

Tudtad, hogy a marketing és a chatbot tökéletesen passzolnak egymáshoz?

A marketing egyre inkább erősödik.

Egy hatalmas átalakulás tapasztalható, amely gyorsabban halad előre, mint a Messenger valaha, forradalmasítva a marketing világot. De milyen Chatbotot építs?

Hírlevélsorozat

1.

A legnagyobb „baj” a hírlevélsorozattal az, hogy nem tudsz 90% fölötti megnyitást elérni. A chatbotoknál pedig fölépíted az automatizált folyamatot benne válaszlehetőségekkel, majd a felhasználó mindig őt érdeklő anyagokat kap. A hírlevélsorozattal ellentétben a megnyitásod most még 90% fölötti lesz.

Nyereményjáték

2.

A legtöbb nyereményjáték hibája az, hogy a kezdeti bevonódás után nehéz kommunikálnod a bevont emberekkel . A hírleveled alig nyitják meg, a Facebook-lájk után nem szólnak hozzá a posztjaidhoz: ott egy nagy tömeg, amellyel semmit nem tudsz kezdeni. Megoldás lehet, ha egy chatboton keresztül intézed a nyereményjátékot.

Ügyfélszolgálat

3.

A felhasználók egyre gyorsabb választ várnak el, hiszen pontosan tudják, hogy ma (például) Messengeren azonnal tud válaszolni egy cég, ha szeretné. Ha írt, onnantól sima ügy: az azonnali válaszok mellett a gyakori kérdéseket szegmensként betáplálhatod pl. a ManyChatbe. Ügyféloldalról egy segítőkész céget lát emberünk.

Remarketing

4.

A remarketing akkor drága, ha rosszul csinálod. A rossz módszer: a látogatód megérkezik egy oldalra, pixellel követed, majd ugyanazt az oldalt és ajánlatot megmutatod neki újra. Ez drága és logikátlan. A másik gyakori ok, hogy a potenciális vásárlódban maradt kérdés ). Logikus tehát, hogy egy olyan felületre irányítsam, ahol azonnal tud kérdezni: Messengerre.

Termékválasztás (és vásárlás)

5.

A Messenger (és minden app) célja, hogy a felületét ne hagyd el. Már 2016-ban bevezette a Facebook a PayPal-integrációt, a fizetési lehetőségek köre pedig bővülni fog. Amíg ez a magyar piactól idegen (vagy a chatbotkészítő szoftveredben nem tudod megoldani), addig fizetés nélkül segítsd a termékválasztást, a rendelést pedig vedd fel félig manuálisan.

Hirdetési cél

6.

Tudtad, hogy a Facebook-hirdetéseidnél landing helyett megadhatod célnak a Messengert? (Természetesen előre megírt üzenet fogadja majd a hirdetésre kattintót.) Az előny egyértelmű: a felhasználó a Facebook felületén marad , a lepattanása pedig csökken, hiszen ha bármilyen kérdése van, akkor azonnal felteheti neked.

Marketingcélok!

Technológia!

Hódítsd meg a piacod!

Kapcsolat

Lépj kapcsolatba velünk és örömmel válaszolunk a kérdéseidre.

Megvizsgáljuk a levelét

Képet alkotunk az igényekről, felmérjük a lehetséges ötleteket.

Felvesszük a kapcsolatot

48 órán belül válaszolunk és egyeztetünk egy konzultációs időpontot.

Konzultáció

Átbeszéljük a legfontosabb elemeket, vázlatot készítünk a projectről.